tisdag 17 mars 2009

Trök Tisdag

inte nog me att jag tycker måndagar är vedervärdiga så tycker jag förövrigt att tisdagar också är det. nästan lika långt till helg som när det är måndag.. :)

nu är klockan vrålmycke och jag måste gå o natta! Har man otur blir man ju vaken ett tag me skruttan när hon vaknar senare o ska äta.
Nu har jag kommit fram till att jag är tootalt sockerberoende.. jag har bara bara mej själv att skylla, jäkla dum man är.. eftersom att jag ALLTID är ledig och har sambon hemma varje dag känns de ju som en enda lååång helg alltihopa, å på helgerna får man ju äta hur mycke kladd som helst, eller hur?! synd bara att min helg har varat i ca en o en halv månad eller nåt! gångra det med en chokladkaka!! varav det då har mina lyckliga gravidkilon inte viljat lämna mej riktigt ännu!! men men, det är ju inte dags för beach 2009 riktigt än.. kanske rent av sparar mej till beach 2010 istället.. vi får se!!

ne nu ska jag lägga mej o hoppas på ännu en natt me sömn!!
adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar