måndag 16 mars 2009

måndag..


är väl lite sådär me måndagar tycker ja.. känns så långt till helgen..

inte för att de är nåt problem för mej direkt!! jag är ju ledig jämt!! o sambon är hemma me brutet ben, snacka om härligt!! ja, lite synd om han är det förståss, men jag tror han tycker det är ganska härligt att vara hemma med Nova och mej faktiskt! bra start för Nova i livet! snacka om lyxkvalitetstid me båda föräldrarna!!!


tor lillkika håller på att bli förkyld eller nåt.. vart alldeles dåsig nu ikväll och grinig.. de brukar hon nästan aldrig vara, hon har lixom bara allt eller inget, antingen GALLSKRIK , för de har gått för långt mellan ätandet, eller SUPERGLAD!!! hon är rä'tt så bra på att charma mej lill tjejen.. man får verkligen hoppas att man vänjer sej vid hennes sjuuukt söta leende och glittrande ögon som man bara smälter av när hon tittar på en.. annars kommer nog denna tösabiten att få det hon pekar på när hon blir större är jag rädd :) :) haha! nä, så ska det absolut inte bli! man kan älska sitt barn mest i världen utan att han/hon får precis allt den vill ha ju !


idag har vi inte gjort så mycket, vari till Novas kusin en snabbis och lämnat tillbaka lite grejer Nova har fått låna av henne! bra me en flickkusin som bara är några månader äldre!!

Prinsessorna!!


Nu ska jag natta! Nova sover redan, hoppas hon sover ett tag i natt..hon missade nämligen sista kvällsmålet..sov som en stock, så risken finns ju att man får kliva upp mitt i natten o göra mat,.. inget jag gillar eller är särkillt van vid.. huu..

Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar