onsdag 10 juni 2009

Jag har glömt att jag har en Blogg....


jaha.. ja visst, sånt som händer! alltid kul med överraskningar!

jag har en Blogg.

ska försöka komma ihåg det i fortsättningen!

Nova har väl vuxit sisådär 7 cm sen sist jag skrev här! nu är hon stora damen och sitter nästan själv!

snart ett halvår! skrutt =)

Nu håller vårt hus på att få ny färg, joo, det är sant!!! vi SKA måla huset, tiden är kommen och jag är lycklig som få, nu slipper man tänka på bajs varje gång man kommer hem till det bruna huset.

nu ska jag tänka på nåt som är bättre när jag kommer hem!


I helgen va jag Esa nova sofe erik och racke ut o åt en kanon god middag, senare när vi kom hem och lillhjärtat knoppat in, bestämmde vi oss för att gå yil maxim.

Min älskade underbara trevliga man stannade hemma med dottern!

jag och sofie hade så kul man kan ha på maxim, men det va ju min premiär på utgång, sedan nova föddes! helt klart godkänt! va till och med på efterfest en halvtimma!

halv sex vaknade en pigg liten kråka och det var bara till att kliva upp ur mycket sköna sängen!

Allt och vad som helst för henne.


godnatt nu, hoppas jag kommer ihåg att jag faktiskt bloggar nuförtiden till i morron!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar