torsdag 11 juni 2009

Stressande stress

Alltså.. jag måste sluta stressa, jag vet inte ens varför jag stressar, jag far fram som en kanonkula här hemma, oftast med Nova på höften. Fejar och plockar, skäller på esa som inte ställer sina skor i skohyllan (herregud,kan han göra nå värre?!!)
men varför???
haha! och allt slutar i ännu mera kaos, igår tappade jag en burk mangopure i golvet, Nova blev en mango,jag blev en mango och för att inte tala om kökstaket... det blev väldigt mycket mango =)

usch, nu blev det ett sånt där gnäll inlägg, de gillar jag inte. men jag är lite gnällig just nu faktiskt!
i morron är det dags för skolavslutning! Nova ska ha finklänning och mamman ska ha fulklänning.. kanske dags att handla nåt till sej själv också?!
det blir säker kul iaf!

Nu väntar sängen.
Gonatt

1 kommentar:

  1. Skorna bredvid hyllan = dödssynd!!!
    Kan dom inte fatta?!

    Gnäll på ba, nu är man mamma! :)

    SvaraRadera