onsdag 18 november 2009

Den som vämtar på nåt gott.....

väntar jäklar alltid för länge....

4 kommentarer:

  1. hej tösabitar! kul att se att ni lever i alla fall!

    har ni tagit svinis? vi ska kanske åka och göra det senare idag. Jag är så rädd och splittrad alltså! Jag vill ju inte att min lilla kaka ska få ont! Men men... alla säger ju att man ska ta så vi får väl göra det då.

    SvaraRadera
  2. Ja det verkar ju ta tid men det kanske blir ett inlägg efter nästa p-fest... ;)

    SvaraRadera
  3. Tja SannaPanna. Jag är faktiskt ledig påskhelgen kors i taket. Annars är det ju då vi har som mest på Ica. Men det händer en jävla massa kul här i påsk faktiskt. Så jag tycker att vi ska träffas och hitta på nåt skoj typ Långfredag eller Lördagen. =) Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej sötisar! Jaa absolut får du beställa 3 såna! Vart ska jag.. lämna dom? Om jag inte åker förbi byn din såklart! Åker bort nu över påsk, men sen så! :) Vore så roligt att se Nova också, helt galet vad tiden går! Sofie sa att hon kunde säga happy! Sötis!! :) Sköt om er och ha en finfin påsk!

    SvaraRadera